הזמנות
טיפול בהזמנה
רוב ההזמנות מטופלות תוך 3 ימי עסקים (זמן הטיפול בהזמנה אינו כולל את ימי סוף השבוע). הזמנות שבוצעו בימים שישי ושבת יטופלו ביום ראשון העוקב. הזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל חגי ישראל). כרגע איננו יכולים לקבל הזמנות עם כתובת חיוב או משלוח מחוץ לישראל. כל הרכישות כפופות לאישור חברת כרטיסי האשראי לפני טיפולן. רק רכישות מאושרות יטופלו ויישלחו.
אישור תשלום
כל ההזמנות באתר כפופות לאישור חברת האשראי את העסקה. רק עסקאות מאושרות ע"י חברת האשראי ו/או פייפאל יארזו וישלחו ללקוח. אין בהודעת אישור ההזמנה אישור על התשלום
תשלום במשמורת
בתשלום באמצעות כרטיס אשראי או כרטיס דיירקט, נערכות 2 פעולות:
- חברת האשראי תשמור את סכום ההזמנה במשמורת עד לביצוע אישור כל פרטי ההזמנה.
- כאשר יאושרו כל פרטי ההזמנה, חברת האשראי תחייב את הסכום ותסיר את הסכום במשמורת. במידה וההזמנה תבוטל מסיבה כלשהי, חברת האשראי תסיר את הסכום במשמורת.
לפרטים אודות הסכום במשמורת, אנא צרו קשר עם חברת האשראי שכן תהליך זה משתנה בין חברות האשראי השונות.
מדיניות הזמנת מקסימום
ניתן לרכוש באתר עד סכום של 17,500 ₪ בעסקה אחת. לא ניתן לרכוש יותר מ-8 יחידות מאותו מוצר, ועד 14 מוצרים שונים ממגוון המוצרים בכל הזמנה. לשאלות בנושא ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אסתי לאודר אונליין או לשלוח לנו דוֹאַר לכתובת . כמו כן, אנו מחויבים להגביל הזמנות לשלוש (3) הזמנות ביום ללקוח לכל היותר.
סטטוס הזמנה
ניתן להיכנס לסטטוס ההזמנה ולהיסטוריה שלך על ידי כניסה וצפייה בחשבון המלא שלך. כמו כן, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אסתי לאודר אונליין או לשלוח לנו
ביטול הזמנה
במידה ותרצו לבטל הזמנת אונליין לאחר שכבר בוצעה, אנא צרו איתנו קשר מוקדם ככל האפשר עם שירות הלקוחות של אסתי לאודר אונליין. אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי למלא אחר בקשתכם.
לעיתים, הזמנות או חלקי הזמנות מבוטלים על ידי המערכת שלנו בשל סיבות שונות:
- לעיתים, הזמנות או חלקי הזמנות מבוטלים על ידי המערכת שלנו בשל סיבות שונות:
- חוסר זמינות הפריט(ים).
- קושי בעיבוד מידע התשלום.
- לא ניתן לשלוח לכתובת שסופקה.
- בוצעה הזמנה כפולה.
- בוטל עקב בקשת הלקוח.
במידה והזמנתכם בוטלה, תקבלו הודעת אימייל המסבירה את הסיבה לביטול. לא תחוייבו עבור פריטים שבוטלו. אם אתם מעוניינים בביצוע הזמנה חדשה או במידה ויש לכם שאלות בנוגע להזמנה שבוטלה, אנא צרו קשר עם שירות לקוחות אסתי לאודר אונליין או על ידי שליחת לכתובת אימייל אימייל
איך משנים עסקה שבוצעה באתר?
ברגע שביצעת הזמנה באתר היא עוברת תוך דקות ספורות למחסנים שלנו ועתידה להתחיל את תהליך הליקוט באופן מידי, זאת על מנת שנוכל לספק לך את ההזמנה בצורה המהירה ביותר. לכן, לא יתאפשרו שינויים בהזמנות לאחר שבצועה רכישה.
איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה שנרכשה אונליין?
בשגרה-
אם את מעוניינת להחליף או להחזיר את כל או חלק מההזמנה שלך, תוכלי לעשות זאת בקלות וללא עלות באחת מחנויות הרשת בארץ (ניתן למצוא את רשימת החנויות באתר האינטרנט של המותג) או דרך דואר ישראל באמצעות מדבקת הגוביינא (אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) שקיבלת עם ההזמנה. יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית. נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה/החלפה בחנויות המותג. ניתן להחליף את הפריט תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.
באמצעות אחת מחנויות המותג:
גשי לחנות הקרובה לביתך יחד עם תעודת משלוח זו והפריט שאותו תרצי להחליף. נגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי. זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג ותקף לשימוש בחנויות המותג בלבד. במידה והמוצר נקנה באתר האונליין, החזר כספי יינתן כנגד שליחת המוצר חזרה למחסני החברה או באחת מחנויות המותג.
באמצעות סניף הדואר:
בדף הבא נמצא טופס החזרה. סמני X בשורה של הפריט אותו תרצי להחזיר וצייני את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה. הכניסי את הפריטים אשר ברצונך להחזיר לחבילה המקורית, צרפי את טופס ההחזרה שמילאת ואטמי את החבילה. הדביקי את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה ומסרי אותה לסניף הדואר.
משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלך. לא יוחזרו עלויות משלוח עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא.
במידה וקיבלת עם הזמנתך הטבה, ובמידה והחזרת את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבה תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.